2011年8月5日 星期五

【♥ 順利減走小肚腩 YEAH ♥】 + 最近團購既戰利品

用為食, 懶做運動嚟形容Ah Bee,
真係相當貼切, 識得我既朋友,
大概都會知Ah Bee 成日都食嘢,
個咀無時停, 最緊愛上團購,
特別係食物卷, 由5月開始,
Ah Bee已經係Beecrazy用咗唔少錢,
但越買就越開心
^^

以下係Ah Bee一少部份既戰利品,
不過
Ah Bee最後悔就係買得4張Grove 既三文治卷,
因為實係太好味喇, 個生果杯好新鮮, 好好味 ^^ ~
而subway就無以前咁好味喇, 唉, 呢個買多咗添,
ēpöch 既coffee就仲未試, 其他既食咗我已經唔係好記得喇



Ah Bee 一直都覺得, 如果條腰幼幼既話,
著衫會好睇好多, 但暴食過後, 條腰又粗番晒.
所以, 今次主要用激光纖體基因消脂精華嚟減肚腩

recap番大家喇, Celluli Laser™ SLIM.CODE激光纖體基因消脂精華
激光纖體基因消脂精華有效改善先天性及
後天性脂肪持續積聚情況,並加速脂肪燃燒



而係上文(回顧), Ah Bee都有提過有淡淡既柑橘味道消脂精華係橙色,
有閃閃既粉未, 容易推開, 而且延伸性強,
質地有d笠, 黏笠感會係塗抺後10mins左右消失



按摩方法

以肚池為中心, 由肚腩兩側以英文V字型向下推3,
再由肚池下少少
, 再下推3-6




由於使用之前問過Biotherm既職員,
佢哋話使用
消脂精華唔需要特別按摩, 塗搽於想纖減既地方,
等精華吸收晒就可以, 所以
Ah Bee朝早就只係搽,
晚上就照住盒內既指示按摩,
使用咗一個月, Ah Bee 既小肚腩真係消失咗,
平番晒, 仲少咗一寸
 
Ah Bee覺得晚上使用消脂精華, 再加埋按摩,
唔單止可以達到消脂, 通過按摩既動作,
仲可以加速循環, 腸胃暢通咗, 皮膚都靚d 




每日只係需要5分鐘, 就可以有效消脂,
絶對值得向大家推介


想了解更多, 就去biotherm website 睇睇喇

要回顧我既試用, 請click入

【♥ 夏日激光燒脂 ♥】 減肚腩都可以唔使靠按摩


*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  * 
Ah Bee 近日試咗Starbucks 既
Peanut Chocolate Chip Cream frappuccino,
好好味呀, 大家都試試吖 ^^




有問題可以email 俾Ah Bee呀!!
email: sweet_orange_hk@yahoo.com.hk


3 則留言:

  1. 我用咗健康同好輕鬆方法3個月減咗5磅,Total減咗7磅
    由中碼褲>>細碼褲
    同時改善咗皮膚敏感,可以參觀我個BLOG!
    有減肥既問題都可以問我
    http://blog.qooza.hk/HoiYeeWu

    回覆刪除
  2. june lo快樂不倒翁2012年8月14日 晚上8:49

    HI~~我路過的....我都28==>24 腰....得閒黎我BLOG睇下..
    http://blog.yahoo.com/junelo0619/articles/page/1

    回覆刪除
  3. EXPCEPT THE COUNTER TO BUY, ANY PLACE AND BUY THIS PRODUCT IS CHEAPER THAN COUNTER ...?
    [版主回覆02/19/2013 10:39:35]jennyre can go to sasa or 龍城 to see if the selling price is cheaper that Biotherm Counter or not ar

    回覆刪除