2019年12月16日 星期一

【♥ Centre Street Kitchen ♥】粵式功夫菜自助餐

自問對buffet頗有要求,雖然我胃仔細細👉👈,載到既嘢唔多,但係每樣嘢我都想咬一口🍖🥘🍲,所以buffet食物選擇一定要夠多。


今次我就用嚟到西環港島太平洋酒店食「粵式功夫菜自助餐」,由於walk in有排排,所以我好精靈,一早用GULU app訂位🤭


講真,呢喥既環境唔錯,落地玻璃,可以望到維港夜景🌉🌉




"粵式功夫菜"顧名思義,就係以中菜做主題,不過,除中菜外,其實一般冰鎮海鮮,如波士頓龍蝦、長腳蟹腳🦀、藍青口、翡翠螺🐚、大蝦🦐和蜆等,另外,魚生刺身一樣無限量供應。



波士頓龍蝦非常大隻,而且入面仲有龍蝦膏,味道甘香,蝦肉彈牙爽口,可以encore~


而餐廳更會為每位客人送上鮑魚荔蓉酥,鮑魚彈牙有咬口,而荔蓉酥就用咗當造芋頭製成,入口外酥脆內綿滑。

另外,仲有刺身吧,刺身種類極多,師傅即叫即切,保證新鮮。



食得多凍嘢,想暖番個胃仔,可以嚟一碗上原盅蟲草花螺頭燉雞湯,湯頭鮮甜,雞味香濃,既滋補又補身。再嚟生炒臘味糯米飯,荷葉香加埋臘味鹹香,100分。




除此之外,仲有大量蛋糕甜品,連雞蛋仔都有,太多太多,不能盡錄,最後,我食埋Häagen-Dazs先走人,超滿足呀

西環港島太平洋酒店
香港干諾道西152號1樓

#islandpacifichotel #centrestreetkitchen #CSKfoodie


*******************************************************************
Bee Happy Fanpage



https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282







歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言