2023年1月19日 星期四

【♥ Hunky Dory ♥】帶姪囝開餐


好耐無見過姪囝喇,難得可以同佢出去玩,就一定要玩得盡興,深知姪囝又貪玩又為食,所以決定帶佢去 Hunky Dory開餐,呢間餐廳除咗食物質素高,最大既賣點係餐廳半露天設計,咁就可以一邊食嘢,一邊望住綠油油既草地,等緊上菜既時候,仲可以同姪囝出草地玩,共敍天倫。



餐牌上既食物選擇好多,我就點咗個英國皇家牛肉漢堡俾姪囝,自己就點咗個韓國小部隊鍋食。


韓國小部隊鍋
大家唔好以為係 Cafe 食韓國菜,就一定唔好食,咁我可以話你聽,錯晒! 呢喥既部隊鍋唔單止賣相好,材料仲要好豐富,腸仔、雞蛋、豆腐、公仔麵樣樣齊,想食辣d,可以將泡菜加埋入湯裏面,令整個湯底更加惹味,唯一美中不足就係配咗麵豉湯,感覺有d重覆,如果將麵豉湯變成其他前菜,咁我會食得更加開心。



🍔英國皇家牛肉漢堡
漢堡包送上嚟時,姪囝已經興奮大叫,因為個漢堡包真係好大個,仲配埋粗薯條&沙律菜。牛肉肉汁多,口感唔韌有脂香,牛肉都幾濃,配埋半融既芝士,同埋爽口生菜,口感提升,讚。
 




Flat White
望住咁寫意既環境,一定要點杯咖啡慢慢嘆,小白口感好細滑,奶香味重,但又唔會完全掩蓋咖啡既醇厚香味~ 


Apple Juice & Orange Juice🍸
小白好快就俾我ko咗,唯有點多杯蘋果汁俾自己,而姪囝就飲橙汁,其實兩款果汁味道都唔錯,但我自己就覺得蘋果汁味道清甜d,橙汁就有少少果酸味。


Hunky Dory
沙田白石角香港科學園科技大道西19號19W大樓2樓245室 

#yum #yummy #foodies #lovefood #tastyfood #pigout #stayhungry #luxurylifestyle  #enjoythemonent #allyoucaneat #onmytable #heremyfood #tastyfood #food #cuisines #foodaholic #monbeebee_blog




https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282




歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言