2021年12月14日 星期二

【♥ La Pizza Express ♥】悠閒海濱渡假feel


相信一般都市人假日都希望遠離繁囂,到海邊走走過慢活人生,而我亦都唔例外,不過,舟車勞動去沙灘未免有點辛苦,所以,我選擇到城市中既綠洲 - 觀塘海濱長廊過一個悠閒星期六。


其實觀塘海濱長廊除咗景靚之外,沿途仲有餐廳,我今次就去咗La Pizza Express開餐。

La Pizza Express 顧名思義就知道主打Pizza,另外,仲有三文治、沙律及小食等選擇。


我隨意點咗3款食物,同bff一齊食,包括: 素牛肉芝士薄餅、煙三文魚凱撒沙律及牛仔腸。

素牛肉芝士薄餅
薄餅入口香脆,有陣陣焦香味,而pizza上面舖滿咗素牛肉,芝士,仲有車厘茄,味道有d似平日食開既肉醬蕃茄汁,但素牛肉既肉味反而比較濃郁,配埋芝士既香味,讚。


煙三文魚凱撒沙律
煙三文魚份量非常多,入口充滿煙燻同埋鹹香味,而凱撒沙律羅馬生菜口感爽脆清新,夾住香脆既麵包粒粒,同埋酸酸甜甜既車厘茄,令人越食越開口。


牛仔腸
牛仔腸胆衣香脆,入口唔會有一般腸仔既重油膩感,相反,牛仔腸即肉味好濃厚,加埋沙律一齊食,感覺好match。
La Pizza Express
觀塘海濱道86號地下2號舖



https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282




歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言