2021年12月16日 星期四

【♥ Tapa Room ♥】周六chill 一 chill


星期六,又係時候chill一chill~


今次我就揀咗係觀塘工業區既一間酒吧Tapa Room 開餐~


餐廳以neon art為設計概念,五光十色既霓虹燈,玩味十足,充滿獨特風格。

嚟到酒吧其實應該飲d酒精飲品,不過bff
要揸車,安全起見,最後點咗2杯無酒精既Pink Pineapple Cooler,味道有少少似fruit punch,有果香,入口甜甜酸酸,感覺好清新~


棒棒鵝肝
推介!賣相好精緻,鵝肝搓成小丸子形狀,口感細滑,入口即化,帶有濃郁既鹹香味,而上面更加咗一層開心果果仁粉末,除咗令鮮味提升,亦都令我覺得菜式好有心思~




檸汁白酒煮蜆
蜆肉份量十份,肉質軟嫩,非常鮮味,仲有淡淡既蒜香及香草味,而檸檬汁就有提鮮作用,可以令蜆肉鮮味升級,當然,我個人認為如果可以配埋香草包,等麵包沾上滿滿既蜆汁鮮湯,咁就更加滋味。


巴塞隆拿式炒紅蝦
紅蝦大大隻,用油略略煎炸過,所以連蝦殼都可以食落肚,而蝦頭有大量蝦膏,味道甘香,蝦肉爽彈,不過我認為重點係個醬汁,有牛油香,又有香草味,超惹味~


黑安格斯肉眼牛扒配粉紅胡椒忌廉汁
肉眼扒我點咗7成熟,入口外層內嫩,牛肉味好濃郁,而且非常juicy & 多汁,脂肪唔算多,但有脂香味,而微辣既粉紅胡椒有畫龍點睛既效果,可以刺激味蕾,加埋味道豐厚既忌廉汁,perfect~

Tapa Room
地址:觀塘觀塘道348號國際貿易中心地下G02號舖



https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282




歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk

沒有留言:

張貼留言