2018年2月20日 星期二

【♥ ClubONE ♥ 】狗年最好既婚禮場地

上星期係ClubONE既婚禮開放日,我就約咗將會係狗年結婚既bff,一早係會所1號專頁報名入場,一齊去參觀婚禮場地。  而今次我哋打算去晒 3個場地,分別係大舞臺、淺水灣同埋時尚康山。





第一個場地就係西港城.大舞臺,位置方便,沿上環站步出,行大約5分鐘就到。 





相信大家都知道西港城逾百年歷史,屬英國愛德華式建築風格,屬一級保護古蹟文物,紅磚加上花崗石既古雅建築設計,透過唔同色彩及紋理既石塊製造出不同效果。 



而大舞臺設於2樓,係香港唯一古蹟婚禮場地,所以,係呢喥舉行婚禮分外有特色。




沿扶手電梯直上,就見到靚靚既銀白色葉子拱門,通過拱門嚟到reception,台頭一看,就見到大型華麗既歐式水晶吊燈,映照整個富麗堂皇既宴會廳。



而舞臺佔地非常大,有足夠既空間放置結婚蛋糕、鋼琴、證婚枱,配上銀白色的椅子,以及臺上既霓虹燈,集古典與現代於一身,極具氣派。 


一邊食buffet bar, 今晚見你開始的時候他就可以 自由自在感同親友享受美食及酒品。 



而另一邊就係cocktail area,前方 更設有中式龍鳳大禮堂,俾新人向長輩敬茶,中式禮堂樓底極高, 沿垂住一串串水晶,閃閃發亮,而兩旁更設有木製屏風,充滿濃厚既中國風。



宜宴會全廳分上下兩層,41席,下層大禮堂U形設計,零柱位遮擋,而在開席前,大家可以到上層耍樂,直到晚宴開始。




由於係開放日嘅關係,ClubONE好貼心咁安排咗shuttle bus,穿梭三個婚禮會場。大舞臺跳上循環穿梭小巴,大概二十幾分鐘車程,就嚟到港島東既時尚康山會場。


時尚康山地點真係超就腳,鄰近太古站同時康怡商場,交通四通八達。 



時尚康山婚禮會場設計同大舞臺可以話完全唔同,大舞臺走華麗路線,而時尚康法式浪漫經典路線。
 

同樣地,時尚康山的大門位置,設有大型的草叢拱門,穿過拱門就是簽到的接待處。




時尚康山以法式浪漫為靈感設計來源,集時尚興型格元素於一身,空間感十足,而場內設有多個打卡影相位。

 
 
第一個打卡位就係LOVE 佈景牆,旁邊放了兩張斑馬紋椅子,還有小茶几,給人「家的感覺」。



第二個影相位就係歐陸草牆,復古味濃厚,一對新人可以係格調書櫃背景前拍照,加上昏黃既燈光,非常有情調。

 



主禮堂一直行,嚟到cocktail area,以歐陸小火車設計既佈景牆,柱上掛有大大個時鐘,感覺就好似時光機咁,俾人對新人返番去啱啱相識既一刻。



而宴會廳分上下兩層,2樓可筵開43席,3樓則26席,大禮堂偏向正方形,零天花設有大燈,盡顯氣派。


新娘房有一定空間感,備有夾萬,大型貴妃椅,用嚟擺放 姊妹既用品就最適合不過,加上房內設有獨立洗手間,私隱度高

 
嚟到最後一個婚禮會場,亦都係我最鐘意既《ClubONE.淺水灣》。

 

淺水灣婚禮場地設計時尚,以戀純白色為主調,配上歐洲建築特色大樓,感覺就好似童話故事入面既城堡一樣。





場內設有多個各具特色既宴會場地,適合舉辦各類中西式婚宴酒席、雞尾酒會、午間證婚盛會。



長方形設計既宴會全廳,全場落地玻璃,對住無敵大海景。






半開放宴會廳結合戶外完美景致,海天一色舉行證婚儀式,感覺超浪漫呀。


而大樓同時會提供多元化既泳灘相關服務,就好似2樓備有沖身設備既更衣室及貯物櫃,而地下就設有零售店,提供泳灘用具售賣及租賃服務,例如太陽傘、水泡等設施。


大樓內的每個場地容納人數都有所不同,宴全會廳可筳開41席、銀海25席、金灣11席、姻园.十六16席。

新娘房佔地非常大,可同一時間容納20人以上,而房間的設計充滿歐洲古典風格,新娘子一邊上妝,一邊對無敵大海景及泳灘,感覺超寫意呀。

總括嚟講,3個場都各有特色,而bff更即場各工作人員查詢婚禮會場細節,打算係淺水灣ClubONE舉行婚禮,恭喜晒呀!

大家如果有興趣,可以登記作參考ClubONE 場地喔

*******************************************************************
Bee Happy Fanpage


https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282


歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk




My Blog Links
TheZtyle: http://fantasyland.theztyle.com
Blogspot: http://monbeebee.blogspot.hk/
She.com: http://blog.she.com/fantasyland     
Elle: http://http://blogs.elle.com.hk/wahwah1224/
BeautyExchange: http://blogazine.beautyexchange.com.hk/?136007
uBeauty: http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/monbeebee/
Sina:http://wahwah1223.mysinablog.com/



沒有留言:

張貼留言