2018年8月28日 星期二

【♥ Coti ♥】等個幾鐘先有嘢食。伏

一直都很喜歡到觀塘cafe開餐,但這次卻感到非常失望。



這家餐廳是我第一次來幫襯,位於大廈內一角,鋪面不算顯睇,只靠一道拉閘與外界分隔,而餐廳佔地細,中午來到,餐廳內已經沒有座位,只能坐在餐廳外沒有冷氣的四人座位,雖然不是對正馬路,但經常有大型貨車經過,加上有「整車舖」,感覺悶熱多塵。





先到櫃枱落單,再等店員叫號取餐,可是等了又等,食物就是遲遲沒有送來,在又熱又悶的情況下,我開始懷疑自己在排鹿角巷,半小時以上,第一杯鹿角巷朱古力咖啡終於面世。還以為味道驚為天人,原來味道只是一般,我相信大部分觀塘cafe都能泡出這個水準。



好了,喝著咖啡,再耐心等待,就連朱古力咖啡都化開,出現氣孔,食物還未送上,其間由於太熱,唯有短暫停留店內,發現廚房只得一隻鑊,廚師每上菜一次,就洗鑊一次,突然間,我感到好心寒。


由1:15pm開始等,催了店員無數次,食物終於在2:50pm送來,其間店員林敏聰上身攪爛gag,唉,心諗: "等咗「個幾鐘」,乜gag都爛喇,不如講少句,俾個意粉我食喇,由lunch等到下午茶喇喂"。



大家以為我叫的係龍蝦大餐,錯,係一個普通到不能再普通的茄汁大蜆意粉,大蜆算係河鮮,他們應該剛由大海打上來,再由田園摘取新鮮蕃茄製汁,所以用咗「個幾鐘」煮。

等咗「個幾鐘」的意粉,味道不見得特別,部分蜆肉帶沙,唉,我真係想講粗口....

若大家有多餘時間,或想考驗耐性,不防到這家餐試試。

Coti
觀塘鴻圖道90號地舖

*******************************************************************
Bee Happy Fanpage

https://www.facebook.com/pages/Bee-Happy/284272761699282






歡迎留言or email to sweet_orange_hk@yahoo.com.hk 






My Blog Links

沒有留言:

張貼留言